Is dat witte ding de NUB? Echo is met 12 wkn en 3 dgn gemaakt. Is het dan een meisje? Of wat denken jullie? Met 15 wk en 1 dag dacht de verloskundige dat het een jongen was ivm klein uitsteeksel tussen de benen en bij de skull theorie past het ook meer bij een jongen, toch? Even kijken hoe andere erover denken. Want ik weet het niet meer. Bedankt
Over 2 weken is de 20 weken echo. Dan hoop ik dat het duidelijk te zien is. ik had het gevoel dat het een meisje is, de meeste mensen in mijn omgeving denken dat ook. Op de foto van de nub dacht ik het ook. Hartslag van de baby is 150, dus een meisje zeggen er veel. Maar met 15 wkn en 1 dag was er echt een uitsteekseltje tussen de benen te zien. Weet nu dus niet meer wat ik moet denken. Nog 2 weken wachten en dan hoop ik dat het duidelijk te zien is. Wat denken anderen van de nub?
De hartslag zegt niks. Als het beweegt gaat ie omhoog, slaapt ie dan daalt hij. Bij mij waren de harrslagen altijd heel hoog (rond 180) en heb toch echt een jongen en meid rondlopen. Hebben ze met 15 weken ook een balzak gezien?? Een uitsteeksel kan ook een stukje navelstreng zijn geweest. Heb je een echofoto van dat uitsteeksel?
Ik heb geen balzak gezien, de verloskundige heeft er ook niks over gezegd. Ze zei alleen: ik zie wat uitsteken, ik denk dat het een jongen wordt. Voordat ze het zei, had ik het uitsteeksel ook al gezien en dacht ik: he, een jongen. De foto is helaas niet zo duidelijk, heb een pijl bij het uitsteeksel gezet.
Idd een slechte foto. Ik zie idd ook het uitsteeksel maar kan er niet echt duidelijk een piemel uithalen. Het kan m.i. ook een stuk navelstreng zijn. Hopelijk is het met de 20 wkn echo wel duidelijk.
Nee. Je kan er vanuit gaan dat de nub in meisjesmode staat maar dit is geen 100% garantie het ook daadwerkelijk een meisje is. Daarvoor moet je echt wachten tot een geslachtsbepaling later in de zwangerschap. De nub theorie/voorspelling is nooit 100% juist.
Zou iemand bij mij kunnen kijken? Zaterdag hebben we de geslachtsbepaling maar begin nu toch wel heel nieuwschierig te worden! Echo is van 12.6 zwanger. Alvast bedankt.