Hi Bliss, Wat leuk dat je zo overtuigd bent! Ik kwam zelf niet tot een 30 graden hoek, dus ik dacht eerst ook een jongen maar later twijfelde ik.. Ik heb al een kleine dreumes jongen en hij knuffelt me enorm, dus als ik nog een troetelbeertje krijg is dat toch ook super. Ik houd je op de hoogte! Elenora
Hoi meiden, Ik ben 14 weken zwanger. Gister deze echo gehad. De gynaecoloog wilde kijken naar het geslacht. Het was een.echt gok voor haar omdat ze het nog.niet kon.zien. Ik ben benieuwd wat jullie denken dat het wordt en of dit hetzelfde is als de gyn. Groetjes
Ahhh ben ik nog een keertje, een aantal van jullie deden eerder een voorspelling nav deze foto... En ik zou zo graag willen weten wat dan de nub is? Aan welk uitsteeksel zie je dat? Ik zie bij deze foto zoveel uitsteeksels 😋 kan iemand het mij uitleggen? 😳 op de foto 12.1 weken Komende week heb ik de geslachtsecho en zal ik de uitslag komen delen 😊
Voor wie laatst dacht dat het een jongen was op onze 12 weken echo: het klopt! We krijgen een zoon, overduidelijk. Zijn echt supertrots!
Helaas nog te vroeg voor een juiste NUB bepaling, rond die termijn staan ze vaak nog in de meisjes-stand. De NUB valt beter te bepalen tussen de 12-14wkn van de zwangerschap.