Dank je Blis! Het idee is nog een beetje wennen. Had het ook niet erg gevonden als jullie wel gelijk hadden gehad. Hoop dat ik ook een beetje goed met jongens kan, haha
10+4 is echt nog veel te vroeg voor een NUB bepaling. Zoals je in de openingspost kan lezen is de NUB te bepalen tussen de 12-14wkn van de zwangerschap.
mijn onderschrift klopt niet hoor moet nog bijgewerkt worden. maar ik las ergens vanaf 11 weken. dus ik dacht ach wie niet waagt, wie niet wint! die nieuwschierigheid.....oef nog even wachten tot de geslachtsecho!
Jammer dat er niemand reageerd op mijn echo foto op pagina 58... Reacties zijn heel erg welkom Groetjes Zela
Is hier een nub op te zien? Ik was hier bijna 12 weken en ben toch wel heel benieuwd. Bedankt alvast!
Hoi hoi! Eergister met 12 weken en 4 dagen heb ik de nekplooimeting gehad en alles was goed! Alleen vroeg ik aan de verloskundige wanneer ze kon zien wat het geslacht van het kindje is toen zei ze dat ze het aan de hand van de nub eigenlijk al zag maar ze wou me niks zeggen. Zelf kom ik er niet helemaal uit nou vraag ik me af of een van jullie het kan zien zo ja hoor graag wat jullie denken! Bedankt! Groetjes!