Ik ben ook heeeel benieuwd. Deze foto lijkt exact op mijn 12w foto. Ook daar lag ze met der kont omhoog en leek het alsof de nub omhoog wijst. Bij jou zie je de ruggengraat heel goed en als ik die lijn volg zou ik zeggen dat de nub meewijst.
Ja en dat dacht ik dus ook het kindje ligt een beetje schuin en als je schuin kijkt lijkt de nub aardig recht te lopen met de ruggengraat! Zal het wel even laten weten als ik het weet!
Ik twijfel nog ben Zooo nieuwsgierig! Dus misschien dat ik wel met 16 of 17 weken al een geslachtsbepaling laat doen aangezien ik begreep van m'n verloskundige dat het tegenwoordig met 16 weken al te zien is! Maar aan de andere kant denk ik een beetje geduld je hebt denk ik meer "zekerheid" me de 20 weken echo.
14 weken is wel heel vroeg! En heb je dat speciaal ergens laten doen? Of kon de verloskundige dat gewoon zien ?
Ik las elders dat je 17wkn zwanger bent, dan spreek je niet meer over een NUB Daarnaast is deze echo niet juist genomen om het geslacht of de NUB te kunnen zien. Wij zien het kindje nu van bovenaf.
Hallo Allemaal Ik ben nu 16 weken zwanger! mijn man wil niet weten wat het geslachtt is maar ik ben toch wel benieuwd wat andere denken dat het wordt! zijn er hier mensen die weten hoe je de nub beoordeeld?