Haaj allemaal Vandaag de geslachtsbepaling gehad ! Er kwam uit een jongen alleen kan ik er niks van maken op mijn echo foto haha .. Jullie een idee hoe ik moet kijken ? Alvast bedankt !!!
Hoi meiden, Zijn twee fotos he .. En idd kan onduidelijk zien was al erg druk met zn benen en armpjes haga in ieder geval bedankt voor het kijken allemaal
Het is ook een lastige foto,heb even goed gekeken maar denk dat het niet de nub is Ben benieuwd wat bliss ervan zegt.
Ik ook! Ik heb de foto ook op een Amerikaanse website gezet en daar zeggen ze allemaal girly but early! Had de verkeerde termijn doorgegeven, 12+1, terwijl de baby 12+3 was, dus niet zo early! Bij de nubfoto van mijn zoontje zei iedereen hier meisje, muv van roguli die zei jongen. Ik weet niet of babyangel toen geraden heeft eigenlijk. Iedereen op die Amerikaanse website zei over die foto jongetje. Ik ben dus heel erg benieuwd! Mijn gevoel zegt vol overtuiging meisje, bij mijn zoontje jongetje. Het cliché is uiteraard waar, zolang de baby maar gezond is ben ik de koning te rijk, het geslacht is bijzaak!
Dat is het belangrijkste inderdaad. Zelf dacht ik hier ook echt een meisje, maar toch een jongetje... We weten het zaterdag..