Hallo allemaal, heb hier al eerder een foto geplaatst van mijn echo, was 12 weken en drie dagen. Heb weinig reacties gehad dus bij deze hoop ik op reacties, hihi! We hebben al 2 gezonde geweldige jongens, en ik ben zo benieuwd wat het deze x gaat worden...Heb 18 aug een geslachtsbepaling, ben dan 17 weken!Maar voor nu hoop ik op jullie meningen!Alvast bedankt, groetjes Anieska
Oke jammer ik dacht zelf namelijk dat de nub dat witte streepje was??? En aangezien dat streepje recht lijkt, dacht ik een meisje???Maar heb er geen verstand van hoor...
Ben blond maar dat streepje onder de bobbel is niet de nub? hihi...Jammer dat je het niet zien kunt, volgens mij ben jij met anderen een van de experts,toch? De verloskundige dacht een meisje, maar weet niet of ze dat dacht na deze foto hoor, maar ze zei het tijdens de echo!Er waren hier meerderen die een meisje zeiden, of die ook twijfelden na het zien van de echo.
Ben bang dat de foto niet duielijk genoeg is voor nub Foto Uploaden - Gratis je foto uploaden doe je hier
thnx kimmie! blis of rogijuli kunnen jullie misschien eens naar de echo kijken van vriendin van mij? rogijuli jij had bij allebei mn kindjes het goed! ook van een andere vriendin van mij heb ik je gevraagd klopte ook beide keren!
Met een slag om de arm zeg ik een meisje. Het kindje ligt zo gebogen, en rondom de NUB vind ik de echo zo blurry. Vandaar mijn twijfel.