Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en weet nog niet precies hoe alles werkt😁☺️ Mijn naam is Dina en ben nu 13 weken zwanger van ons tweede kindje(meisje, 10 maanden) Ik heb vorige week een echo gehad en specifiek om een nub foto gevraagd, leuk om te speculeren met vriendinnen Ik weet niet hoe ik hier een link naar mijn fotoalbum moet plaatsen... Ik heb 1 foto in mijn album, zouden jullie deze willen bekijken??? Ben benieuwd wat jullie denken! Alvast bedankt!
Miepje1983: dank je dat "vorkje" thv de beentjes was volgens de echoscopiste de nub. Zie je wat ik bedoel? Denk jij niet dat dat de nub is?
Ik heb 3x gekeken en gezocht naar het 'vorkje', maar ik zie het echt niet. Waar zit het volgens jou dan? Ik zie alleen een hoofd, romp en 1 been.
Blis / Miepje1983 dank jullie voor t kijken! Dacht zelf dat stokje thv het kontje dat dat de nub is. Maar ja zit denk ik niks anders op dan nog een paar weekjes te wachten Chelssea: ik zie geen nub, met skull theorie denk ik een jongen omdat t voorhoofd meer recht naar boven gaat. Meisje is vaak wat ronder,
De skull theory is gewoon for fun hè! Bij baby's kan niet aan de vorm van de schedel worden gezien welk geslacht de baby heeft!
Dank allemaal voor het kijken! Wij dachten zelf ook een jongen, maar begonnen te twijfelen omdat het lijkt alsof er een knik in het ruggetje zit. Uiteraard laten wij de voorspellingen weten na de 20w echo