Hahaha nee naja afwachten maar Ben super benieuwd haha Zijn er nog meer die er beetje verstand van hebben ?
Ik ben het ook een beetje met Blis eens. Op de eerste foto dacht ik meteen jongen, maar de tweede lijkt idd meer een meisje te zijn... Dus kan alle kanten nog op
Vind hem erg onduidelijk maar als ik een voorzichtige gok moet doen... Denk ik meisje..maar pin me er niet op vast..
Hoi hoi ik heb vanmorgen weer een echo gehad en mij verloskundige vroeg aan ons of wij wouden weten wat het werd hij zei dat die het namelijk kon zien via de nub theorie nu ben ik heel benieuwd of jullie het ook kunnen zien en of jullie hetzelfde denken als hem Hier link van de echo Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ja bannen klopt Hier nog een andere echo Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Ben heel benieuwd want me verloskundige zei het namelijk al te zien hij zei dat het niet 100% zeker was maar zei al wel wat hij zag
Apart want vind 11 weken nog wel beetje vroeg voor en betrouwbare nub. Pas vanaf 12 weken gaat de nub de juiste stand aannemen. Daarvoor staan ze allemaal hetzelfde. Is er tegen jou gezegd een meisje denk ik dan?
Heel knap dat ze je nu al kon vertellen dat het een meisje is met de termijn van 11wkn. Het is nu echt nog 50/50. Pin je er aub niet op vast want de NUB is pas een beetje betrouwbaar tussen de 12-14wkn van de zwangerschap.