Wat voor foto is het beste dan moet ik hem dichter bij nemen of is het gewoon de verkeerde positie van ukkie.
De positie is niet verkeerd, kindje ligt mooi op de rug. Maar de foto is nogal klein om zo goed te kunnen beoordelen (vind ik).
Voor de 12 weken staat de NUB nog in de meisjesstand. Tussen de 12-14 wkn kun je het beste de NUB beoordelen. Ik zei meisje maar ik trek mijn antwoord terug op basis van de nog te vroege termijn om er wat over te kunnen zeggen.
Dank voor het kijken! (helaas) Maandag of dinsdag zal ik het al weten ivm uitslag vlokkentest. Totaal onbelangrijk dus eigenlijk voor mij of het een meisje of een jongen is. Maar een kleine afleiding van alle nekplooidiktes en andere ellendige afwijkingen!
@lana85; ik vind het een twijfelgevalletje, maar denk net iets meer een jongen @yvy; meisje @bloemm; ik zie hier geen duidelijke nub op.. andere foto
Dank! Maandag heb ik weer een echo, hopelijk dan weer duidelijke nub foto, dan probeer ik het nog een keer. Bij mijn dochter had iedereen het goed dus ben dit keer ook wel heel benieuwd