Hi dames, Ik ben zojuist bij de verloskundige geweest en de verloskundige wilde de buik van ons baby opmeten. Twee weken terug had ze dat ook gedaan en toen liep ons babytje precies goed.. Nu heeft ze weer gemeten en het blijkt dat ze sindsdien eigenlijk bijna niet gegroeid is (buikje). Ik ben 0,8 kilo aangekomen en heb zw. Diabetes.. Ze gaf aan dat ze morgen gaat bellen met de gyneacoloog voor een groeiecho. Tot op heden liep ons meisje met alles voor en was ze juist bovengemiddeld.. Waarom ze nu zo een achterstand heeft opgelopen - weet ik niet. Ze zit al wel vast in de bekken (ingedaald) en mijn buik is ook 1 cm teruggezakt. Vorige keer (met 32wk zwangerschap) meette ze mijn baarmoeder 30 cm en nu met 34 wk zwangerschap is het 29 cm.. Vind het toch wel eng nu..
Ow meid snap je spanning hopelijk valt het mee! Bij mij werd mijn buik niet gemeten en bij de geboorte had mijn meisje een groeiachterstand van 5 weken. De reactie was oeps niet gezien. Gelukkig is jou vk iets oplettender!
Pff dat is wel even schrikken zeg! Ja ik heb het zelf aangegeven bij de VK toen ze zei wat de uitkomsten waren van de metingen. Ze bekeek het in de PC en zei 'ja dat klopt..'. Zo oplettend was ze dus niet -_- moest haar er even op attenderen