Een duidelijk NUB en toxh twijfel ik (ligt aan mij hoor ) Maar ik zou zeggen jongen! Benieuwd wat de experts zeggen
@ mama Larissa: even terug gelezen en gekeken, mooie echo foto zeg! Ik als leek lijk zelfs te zien dat de streepjes recht met de rug lopen ik vind mijn eigen foto er ook wel op lijken moet ik zeggen!
Hoi allemaal, ik ben voor de eerste keer zwanger en helemaal nieuw ok dit forum Wii hebben laatst met 11.3 een echo gehad waarop de nub goed zichtbaar is. Denken jullie dat dit ondanks de duidelijkheid nog de vroeg is om te bepalen? Bedankt voor het meekijken Groetjes, Nera
Dankjewel Mama Larissa! Ik dacht zelf een meisje te zien maar heb er weinig kennis van. Aankomende week hebben we de combinatietest en zijn we 13+ dus ik hoop dan misschien een mooie foto te kunnen laten maken
Een nub is pas na de 12 weken betrouwbaar helaas. Daarvoor staan ze vrijwel allemaal in gelijke stand. Meisje dus...... Daarna ontwikkelen ze zich. Kan er dus geen uitspraak over doen helaas. Nu nog niet.
Hallo, ik heb vandaag een echo gehad op 12 weken exact. Kunnen jullie iets aub? Alvast hartelijk dank. Ik heb 3 foto's!