Hi Baabbi, De nub is toch juist wel zichtbaar? De uitsteeksel dat was volgens de echoscopiste de nub. Begrijp dat de baby niet helemaal goed ligt maar de nub is toch wel goed te zien, daar is tenslotte de echofoto voor gemaakt.. Wat gek?
Woef78 dankjewek voor het kijken.. De nub is toch wel goed te zien? babii gaf aan dat ie niet zichtbaar is terwijl de echoscopiste juist hiervoor deze foto afgedrukt heeft..
Hallo meiden. Ik had gister me termijnecho met precies 10 weken. Over 4 weken pas weer controle dus helaas geen echo van tussen de 12 en 14 weken. Vroeg me af of jullie misschien toch al kunnen kijken. Alvast bedankt. Heb 24 maart geslachtsbepaling echo
Woef78, zij mogen van het ziekenhuis geen uitspraak doen tot minimaal 16 weken omdat ze geen commercieel ziekenhuis zijn.. Ze zei ik geef de lijnen aan en dan mag jij het zeggen.. Toen wees ze de nub aan (op de foto) en de lijn van de ruggengraat en toen riep ik Jongen?? En zij moest lachen en knikte stiekem.. Maar is dit nou wel de nub of niet?
Hoi hoi, Kan iemand mij misschien vertellen of jullie zien wat het misschien word.. Ik heb vandaag een echo gehad en ze dacht eerst een meid, maar begon toch te twijfelen.. Groetjess