Je kan even kijken op ingender.com. En dan bij de nub gallerie deze nub al aantal keer voorbij zien komen waarbij bevestigd werd dat het een jongen is.
Hoi dames, kunnen jullie misschien dmv een nub of skull zien wat voor geslacht??? Ben echt zo nieuwsgierig want heb al 3 boys...
Heey dames, Dinsdag heb ik een geslaxhtsbepaling met 13 weken. Deze echoscopiste geeft een garantie van 96 % en zegt dat als ze twijfelt je gratis terug mag komen. Had van meerdere mensen haar doorgekregen dat ze het nog iedere keer goed had. Iemand ervaring met een officiële geslaxhtsbepaling met 13 weken? Gr roompje
Ja ik heb het bij 2 van me zoontjes laten doen met 13 weken en het was echt heel duidelijk te zien. Ik heb ook maandag een afspraak en ben dan 13+3... je kan het echt al duidelijk zien hoor met 13 weken.
Elke nub staat rond deze periode nog in meisjesstand. Helaas kunnen we dus nu geen voorspelling doen .
Hier is absoluut geen duidelijke nub op zichtbaar. Je ziet een deeltje navelstreng. Kindje ligt ook te gekronkeld helaas .
Bij m'n eigen echoscopiste wn die heeft elk geslacht goed gehad. Maar wel dmv een potty shot en geen nub voorspelling.
Dat verschilt echt per apparatuur . Bij de juiste apparatuur en dus de nieuwste kan je dit goed zien ja. Maar ziekenhuis apparatuur is vaak gedateerd en dan zie je het echt slecht.