Geen idee of er op deze foto een nub te zien is, iemand die mij dit kan vertellen? En zo ja, wat denken jullie?
Thanks vond je het heel duidelijk of ook een beetje gokken? Ik denk een meisje maar baseer dat nergens op haha. Ik dacht aan de echoscopiste te zien dat ze het wist (maar we wilden het nogniet weten). Dus als ze wat kon zien bij 13 weken zou je haast zeggen dat het wel een jongen moet zijn.
Geen idee of jullie hier iets mee kunnen, maar ik ben zo nieuwsgierig. Als het geen goede foto is sorry en lees dan aub over mijn berichtje heen. Foto is van vandaag 11 weken, kunnen jullie dan al iets zien? Liefs! Bekijk bijlage 493665
Hoi braam,helaas staat de nub met 11 weken nog in de meisjes stand dus kan er niks over zeggen...jammer. Vanaf twaalf weken kan het wel. Vind het wel een meisjes schedel
Oh dat wist ik helemaal niet! Dan kom ik met 14 weken nog eens posten haha, dan krijgen we weer een echo! Bedankt voor je antwoord. Ik denk heel sterk een jongetje. Maar omdat ik dat denk kan het ook zomaar weer een meisje zijn..zo spannend!
Hi, krijg een drieling en hier 2 foto's van twee kleintjes van 13,5 week. (Laatste kindjes geen volledige foto) Kunnen jullie iets erover zeggen?
Hoi! Dit is een echo van 11 weken. Maar is dit een NUB? Ik moet woensdag terug dan ben ik 11.5. Als t niet zo is, is t ook niet erg! Maar ik ben zoooo benieuwd! Liefs, Savi
Dit is nog een foto waar niet is ingezoomd met mn telefoon (Wijziging) Oooww... Ben net trouwens even aant terug scrollen in dit onderwerp. 11 weken is nog echt te vroeg begrijp ik. Sorry!
12+4... We hadden het er met de mevrouw van de echo over en die vond het moeilijk.. Snap ook wel dat ze er geen uitspraak over mag doen Wat denken jullie?