Echt? Nou ik vond het echt een schoolvoorbeeld. Misschien moet ik terug naar "school" haha doe ik het toch fout dan.
Ik keek zelf naar het onderste uitsteekseltje (dacht toen ook meisje) maar blijkbaar moet je naar dat bobbeltje kijken. En die staat inderdaad aardig omhoog itt bij m'n meiden. Tja, ben geen expert. Ach 28 september geslachtsbepaling en dan weten we het zeker 😇.
Welke dan? Ik zie echt een uitsteeksel tussen de benen die in dezelfde lijn zit van de rug. Heb je foto met pijltje ofzo? Hey wat leuk wij horen het ook de 28e!
Kan ik niet maken, maar het gaat om het bovenste uitstekeltje met bolletje en niet de onderste. Blis kan jij het toevallig aanwijzen?
Juist die bedoelde ik ook . Thanks meis! En denk dat nuage kijkt naar niet dat bobbeltje, maar dat kleine dingetje eronder?
Ik kijk dus naar hetzelfde. Ik dacht altijd dat dat "happertje" aan het uiteinde van de nub zat. Ik blijf bij meisje ben nu wel extreem benieuwd Heb trouwens nog 2 foto's, ook geen nub te zien of wel?
Heb nu een wat duidelijkere foto. Blis je neigde naar een meisje, denk je dat nog steeds? Of andere meiden wat denken jullie?
Maar volgens mij kijk jij dan niet goed, want dat bolletje staat overduidelijk onhoog en niet recht itt de rug? Nou ja maakt ook niks uit. Bij de typische nub foto's vond ik het idd ook een jongen. We gaan het zien. Ik blijf zeggen dat wij geen jongens kunnen maken hahahaha.
Zou kunnen uiteraard dat ik verkeerd kijk, ben maar een Google geleerde. Maar ik zie dus dat hele ding als nub niet alleen dat buitje aan het uiteinde. Heb nog even in m'n handleiding gekeken maar zo begrijp ik het echt haha maar als jij jongen hoopt zit ik er hopelijk naast
Ik hoop niks, het enige wat ik hoop is een gezond kindje. Maar goed, hier zei mevrouw die echoscopiste is dat ze ook een jongen vermoedde, ik heb geen idee, ben maar een secretaresse van beroep hahahahaha. Zolang het maar gezond is en van mij en m'n man.