Ze staan tot week 12/13 allemaal in meisjesstand, ze kunnen tot week 13 nog gaan stijgen dus daarom is 11+6 niet betrouwbaar. Het kan nu een meisje lijken maar voor hetzelfde geld is het over 4 dagen een duidelijke jongensnub.
Op basis van de nub denk ik echt een meisje, met deze weken kunnen de "uitsteeksels" nog 2 kanten op hihi 😊 of groeien of niet 😉 Spannend! Ben benieuwd
Hoi allemaal, deze echo is van 12 weken en 5 dagen (m'n handtekening klopt niet. Kunnen jullie iets zien aan de NUB/Skull theorie? Ben zo benieuwd!
Ah ja dacht ik ook maar twijfelde even... Nog even geduld! Maar denk serieus ook egt dat t n meisje is..
Hoi meiden, Zouden jullie willen mee kijken? Ik weet niet of je hier een echte NUB ziet, maar ben wel erg benieuws of die überhaupt te zien is. Ikzelf denk wel wat te zien, maar ben benieuwd of jullie hetzelfde zien. Over 2 weken weten we het zeker! Laat het dan uiteraard even weten of jullie goed zaten/zitten. Liefs
Dank je wel meiden voor de snelle antwoorden!! Ik dacht zelf eerlijk gezegd ook aan een meisje. De echo is gemaakt met 11 weken, weet niet of dat nog wat uitmaakt? Ben erg nieuwsgierig en benieuwd!!
Dat weet ik dus ook Nie want bij mij met 12 wk zeiden ze ook dat ie in meisjes stand stond maar dat t toch nog n beetje op t randje was kwa grootte van de kans.. Moet zeggen dat ie met bijna 11 wk bij mij ook al in meisjes stand stond en met 12 wk dus nog steeds maar pas volgende week vrijdag weet ik t zeker