Anoniem, met 11w staan alle NUBs in meisjes stand. Dus het kan nog best een jongen "worden". Djen, hoe lang ben je zwanger bij die echo? Bedankt voor de felicitaties!!
Ik twijfel Djen, denk toch een jongen, hij lijkt heeeel iets omhoog te wijzen? Maar is niet heel duidelijk, zou me dus ook niet verbazen als het tóch een meisje is;
Bedankt voor je voorspelling. Ook wij hebben er kritisch naar gekeken en twijfelen ook . Volgende week krijg ik nog een echo hopelijk kunnen we het daar beter op beoordelen 😄
Ik denk t ook.. Nijgt toch iets omhoog te staan... Vanaf wanneer is de stand definitief.. Omdat t 11 wk nog in meisjesstand staat, wanneer dan uiterlijk niet meer mocht t toch n jongen zijn?
Voor iedereen die had gereageerd en de meesten hadden het goed! Met 16 weken is gebleken dat het een jongen is!
Jawel, alleen valt er met 11 weken nog niks zinnigs over te zeggen. Tussen de 12 en 14 weken is er een gokje te wagen aan de hand van de stand van de nub
Heb de echo vanmorgen gemaakt bij de vk en ben vooruit gezet, mijn banner klopt niet. Echo is ook van vanmorgen. Echoscopiste heeft ook een gok gedaan nadat ze heeft ingezoomd, dus ben benieuwd naar jullie mening
Hele week naar voren gezet? Zie een meisjes NUB, maar als je nu bijv. 11.4 ben kan hij morgen of overmorgen nog best iets omhoog gaan staan en is het toch een jongen
Hoi meiden. Wij hebben net de combinatietest gehad. En dachten hmm misschien kunnen jullie hier wijs uit. Zien jullie de nub? En wat denken jullie dan...
Rode rondje = NUB Groene lijn = ruggenwervel Blauwe lijn = hoek vd NUB (Meisjes NUB zou in lijn met de ruggenwervel liggen...)