Grappig had ik idd gelijk. Had gereageerd dat ik idd twijfelde en toch inzetten op een jongen! 😂 Wel even leuk voor jezelf om terug te kijken of je het goed of fout had 😊 Pagina 410
Hoi meiden, Hieronder foto's van onze beeb...ik snap niks van de nub theorie maar zien jullie iets? Ben benieuwd
Wat vinden jullie van de schedel? Voor de NUB was het nog wat te vroeg (11 weken 5 dagen). Bedankt alvast!
Myo, voor de schedel is het "skull theorie" topic (maar ik denk meisjes skull) Juf, NUB is te beoordelen tussen 12-14 weken zwangerschap, volgens je banner ben je te vroeg voor de NUB theorie, krijg je nog een echo tussen 12-14weken? Wel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Klopt je banner? Je bent dan te vroeg met 10,6 je moet tussen de 12-14 weken zijn, maar ik zet in op een boy!
Oh dat wist ik niet...oeps Ik krijg nog een echo met 12.4 ...misschien lukt t dan...bedankt voor t kijken!
wat leuk om te lezen dat dat jullie toch wel een goede kijk op de nubs hebben, ik ga me er nog niet aan wagen, vind het best lastig.
Vandaag een controle in het Erasmus en dus een nieuwe foto met 13w (vorige week was precies 12 en sommige vonden het net wat vroeg) Iemand die hier iets mee kan ?? 💙💖