Vandaag een echo gehad bij 12.2. De echoscopiste en ikzelf dachten een meisjesnub te zien. Wat denken jullie?
Mamavend, Ik dacht dat klein uitsteeksel de nub was... Oeps. Ik weet niet wat het dan wel is... Voor een been lijkt het iets te kort ? 🙈
Ik twijfel toch heel erg. Als ik em aan mijn omgeving laat zien. Zegt iedereen ik zie niks. Vandaar dat ik em hier toch nogmaals plaats. De echo is van 13 weken en 4 dagen. Alvast dank
Nee, helaas niet, ze deed echt onwijs moeilijk daarover, ik zo van " Ja kan je misschien al zien wat het geslacht zal zijn van het kindje. Zij zo van nee nee daar is het gewoon veel te vroeg voor ze zei tegen mij je zal toch effe geduld moeten hebben ik kan je niks vertellen" Maar goed vandaar dat ik em ook hier heb gezet. De mensen in mijn omgeving schijnt er ook niks op te zien.
Op de 2e foto zie je nog een stukje vd nub. Voor een jongen zou hij inmiddels meer moeten uitsteken en meer omhoog moeten staan Maar tis geen 100% zekerheid, dus ga nog geen specifiek kleurtje kopen totdat je de echte geslachtbepaling hebt gehad haha
Jeetje.. hier absoluut geen regelrechte kenner.. maar denk wel kenner genoeg wat precies de nub zou kunnen zijn.... Mijn eerste gedachte was in ieder geval een jongetje.. Lengte maakt niet zoveel uit, dacht ik en ik vond hem meteen aardig omhoog steken?
Mus absoluut niet hoor! Dit is evht een meisjes nub! Hij ligt plat! Bij een jongetje steekt het evht omhoog!
Apart dit allemaal.want ik had em de vorige keer ook al geplaatst en toen vond snoep , essie28 jij en nog anderen het duidelijk een jongen. Ik snap er niks meer van is wat is het nou? Het is precies dezelfde echofoto. Check pagina 436 en daarna de reacties op deze foto.