Zo wel? Hij/zij ligt in kleermakerszit en de beentjes zijn niet helemaal zichtbaar. Ik heb dit beeld uit een video-opname gehaald.
Ik heb het filmpje nog eens bekeken en wat screenshots gemaakt: (misschien een beter beeld?) (Ik ben ook zo'n sukkel die de echoscopiste niks durft te vragen) 😕 De laatste foto lijkt de stand anders dan de eerste 3, if zie ik dat verkeerd?
Dankjewel voor jullie moeite dames! Is de nub ook goed te zien zo? Ik ben echt een leek wat dat betreft.
Nogmaals proberen bij de echo van afgelopen vrijdag 12.2 dagen. Is er nu wel een nub te zien? Dankjulliewel alvast!
Hoi allemaal! Ik ben inmiddels 12 weken zwanger van mijn eerste kindje Op internet lees ik veel over de nub theorieën, is er iemand die er verstand van heeft? Is er überhaupt een nub te zien op mijn echo's? Zo ja, wat denken jullie dat het is? En bij hoeveel mensen klopte de theorie? Over drie weken heb ik een afspraak staan voor geslachtsbepaling maar ben gewoon heel erg benieuwd Ik hoor graag van jullie!
Je zou er eens op kunnen googlen, daar krijg je wel antwoord. Ik zie het op jouw echo's niet maar ik heb dan ook totaal geen ervaring.. Of de nub theorie echt klopt, weet ik niet. Ik wacht de echo wel af. Dan weet ik het zeker
Op de onderste foto zie je duidelijk de nub. Voor nu nog zeker in meisjesstand, maar tussen 12 en 13 weken zou ie ook nog wat kunnen stijgen. Maar voor nu zeg ik n meisje omdat ie erg naar beneden wijst!
Ik heb voor je een pijltje gezet bij het uitsteeksel wat de nub is. Bij een meisje wijst de nub bij deze termijn naar het ruggetje, naar beneden dus. Bij een jongetje zou ie omhoog wijzen