Ja dat klopt. Ik vind het ook fijn dat het in kleine stapjes gaat. Steeds weer een beetje meer info. Die grote brokken vind ik moeilijk. Vandaar ook alvast een beetje 20wk-echo met 16wk. Ik loop precies op schema, dus dat weet ik niet. Wij zijn praktisch gelijk uitgerekend. Leuk!
Vandaag met 14 weken nogmaals een echo gehad. Geen idee of de nub zichtbaar is! maar wel erg nieuwsgierig natuurlijk.
13+2 normaal maar termijn gaf 12+6 aan... Maar ze wou toch datum aanhouden die ze berekend had voor de echo. Dat vond ik ook wel apart
Idd leuk! Jij hebt bijna geslachtsbepaling he? Oef ik weet niet of ik het uithoud tot 19 aug 😩
Houdt ze de datum aan van de termijnecho of een eerdere echo? Wij gaan 3 augustus weer. Dat is dan een lange echo (30 minuten). Deels al medisch en ook de geslachtsbepaling. 19 augustus is lang, wil/kun je niet een extra korte echo voor 35 euro ofzo regelen? Hier is dat makkelijk te doen.
Nee een eerdere echo.... Ja ben aan het twijfelen of ik een pretecho laat doen want spanning stijgt. Vooral omdat mn dochtertje blijft zeggen dat er een zusje in mijn buik zit... Vreemd he hihi
Kaaat, geen nub te zien en kindje zit ipv ligt dus verkeerde houding en 24 weken kan al te laat zijn.
Uiteraard heb ik nog meerdere keren het filmpje van de echo bekeken en ik stuitte op dit: Is dit wat ik denk dat het is? (Een plassertje) Of kan dit net zo goed bij 13+6 nog een meisjesnub zijn?
T steekt wel wat omhoog maar omdat je meer van voren en niet recht onderop de billen kijkt, is de stand moeilijk te beoordelen. Als je echt onderop de billen tussen de beentjes kijkt en dan iets recht omhoog ziet steken, is t bij deze termijn zeer waarschijnlijk n jochie!
Ik had meer het idee dat het op een klein rondje met een uitsteekseltje lijkt. Ik heb ook het stukje film van tussen de beentjes op slow motion bekeken. Maar kan daar niet echt iets ontdekken. Maar ik heb geen exact middenaanzicht denk ik. Bizar hoe het me bezig blijft houden. Dat had ik de vorige keer totaal niet. Maar ook wel weer hilarisch.
Hoi allemaal, daar ben ik weer! Vandaag een echo met 13+1 weken. De Echoscopiste heeft haar mening al gegeven, maar wat denken jullie? Over 2 weken gaan we voor de geslachtsbepaling en dan weten we het "zeker"!