Vandaag echo gehad. We krijgen een tweeling dus bovenste foto is baby A en onderste foto is baby B. Ben 11.1 weken. We hebben een uitgebreide echo gehad omdat er bij 1 kindje een verdikte nekplooi is gezien en nu zei ze ook dat het 2 jongens worden. Kunnen ze dat al zo vroeg zien?
Oh wat schrikken! Hoop dat het niks is die verdikte nekplooi! Bijzonder dat ze het geslacht nu al zag, ze zal het heus niet verzinnen, maar ik vind het erg vroeg! Voor de NUB theorie moet je een goede echo met zijaanzicht hebben tussen 12 en 14weken zwangerschap. Die bovenste foto zou geschikt kunnen zijn, jammer dat de kont er net niet duidelijk op staat, ik zie de NUB daar niet goed. De onderste foto is geen geschikte foto
hoi wat denken jullie hiervan, de echo's zijn van bijna 13 weken. wij zijn zeer benieuwd. alvast bedankt
Ik denk ook een jongen naazi. Hier mijn echo... ik heb een idee maar wat denken jullie? Mijn zoontje had trouwens een echt meisjesnub dus heel veel zegt het niet. Maar blijft wel leuk! Echo's zijn met 12.1 gemaakt
De nub kan doorgaans pas tussen de 12 en 14e week bepaald worden, dus dat ze t zo stellig zegt met 11.1 vind ik ook vreemd. Ik zou er niet helemaal van uit gaan. Ik zie ook geen nub op de foto. Hopelijk is de verdikte nekplooi niets van betekenis
Naazi voor bijna 13 weken zeg ik een meisje! Knoopster een jongetje. Bij welke termijn had je zoontje een meisjesnub?
Was geloof ik bij 13 weken. Ik zie bij deze echo dus ook echt een meisjes nub. Ik hou mij daar niet aan vast hoor maar loopt evenredig met de rug. Maar bij mijn zoontje zei toen ook iedereen een meid. Speculeren blijft leuk Dat bredere dingetje omhoog is als het goed is een beentje
Knoopster, durf ik geen uitspraak over te doen, foto lijkt een soort van "uitgeveegd", vind het dan te onduidelijk Zonnetje, meisje denk ik..
Oh echt, stiekem word ik daar wel een beetje blij van....ben benieuwd of de anderen dat er ook in zien 😃
@ 4dogs82 Jij dacht obv de NUB een meisje. Net de 20 weken echo gehad en je had gelijk! Altijd leuk om te horen toch? Voor je persoonlijke statistieken ;P (voor de echo geintresseerden: zie pagina 415 op 20 juni)
bedankt iedereen!! 't blijft spannend hoor, dusver 5 reacties waarvan 3 keer een jongen (volgens 4dogs82, Knoopster en Mamavand) en 2 keer een meisje (volgens Snoep en babylove 85)
Hoi meiden, Op pagina 433 heb ik mijn nub foto gedeeld en hierop werd gezegd een jongen. 2 dagen geleden op 15+5 een geslachtsbepaling gehad en het is een kleine meid 😍