Nextstep,op basis van je andere foto zeg ik nog steeds jongen,zie ook 'stacking' op t einde van je nub wat meestal op een jongen wijst
Nextstep, ik denk dat hetgeen in het rode cirkeltje geen onderdeel vd NUB is. Dus dan kijk ik naar de streepjes eronder (in de groene cirkels). Dan lijkt die lijn gelijk aan de ruggenwervel te lopen :
En nu hopelijk met foto... Hoop dat er iets te zien is want we hebben maar slechte echo's gekregen en alleen op een usb stick dus heb ze moeten verkleinen deze zijn van 12.2 weken Ben benieuwd
Jammer Die andere zal dan ook niets te zien zijn. Bij de laatste echo heeft ze eindelijk de nekplooi kunnen meten, maar die echo heeft ze er niet opgezet. Mooi is dat. Maandag over een week gaan we voor de geslachtsbepaling dus moet nog maar even afwachten Bedankt iig!
Dank je wel voor de duidelijke uitleg. Als dat lijntje de nub is loopt hij wel redelijk gelijk ja. Spannend hoor 😉
Ik denk ook een meisje. Onder dat ding omhoog zit een streepje gelijk aan de ruggengraat. Dat ding omhoog is denk ik een schim van de knie.
Rogijuli en Loes in tweede aanblik ga ik met jullie mee! Ik denk idd ook dat onder dat uitsteeksel de clitoris te zien is!! Een meisje dus!