Hier graag http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/494491-wie-de-nub-goed-gezien-25.html Alvast bedankt
Bliss waar jij bleef zeggen dat ik een meisje kreeg daar waar ik een piemeltje zag, Heb JIJ toch gelijk. Wij krijgen een meisje 😍
Blis, ik ben benieuwd wat je bij mijn echo ziet. Denk je dat dit de nub is? Als je zou willen kijken: graag! Deze echo was bij 13 weken en 2 dagen. As dinsdag hebben we de geslachtsbepaling
Ok! Thanks. Ik had hem namelijk op een andere site geplaatst (een Engelstalig nub forum) en daar vonden ze het overduidelijk nav deze echo haha
Een nub is veelal te zien wanneer kindje met rechte rug ligt en benen in de lucht. Dit kindje zit in een zittende houding en ik xie er zelf geen nub op. Maat Blis is de kenner dus die zal vast wel zien hoe of wat haha.
Dit is volgens de echoscopiste een zij aanzicht, echter draait het kindje het hoofdje naar ons toe en hopt het net met het kontje de lucht in. Hij of zij heeft de benen ook opgetrokken en de navelstreng loopt erachter. Op het andere forum zijn ze zoooo stellig en overtuigd, maar ik merk dat ik toch twijfel. Juist omdat de "pose" net afwijkt
Deze foto was een fractie eerder, net voordat het kindje zich afzette tegen de baarmoederwand om zijn of haar kontje de lucht in te wippen. Helaas is hier, naar mijn weten, geen nub zichtbaar.
Haha, hoe raad je het! Zo'n 20 reacties.. BOY. Maar ik merk dat ik toch nog gewoon een 50/50 gevoel heb hoor. Het kan dinsdag net zo goed een meisje zijn.
Haha dat riepen ze bij mij ook... Blis zei vanaf het begin een meisje en we krijgen een meisje. Hun zagen iets omhoog en was jongen maar dat was een gedeelte van de been.