Bedankt voor je antwoord. Kun je me zeggen waar je naar kijkt? Tijdens de echo leek t namelijk alsof ik een piemeltje zag steeds, maar ik ben hier niet goed in.
Ik ben op deze foto 14.2 weken. Dus wat ik nu zie klopt? Want ik heb er gewoon weinig verstand van vandaar dat ik het vraag ☺
Noenoe, meisje denk ik, hoe lang ben je zwanger bij die echo? Bij de rest zie ik het allemaal niet duidelijk of de echo's zijn te vroeg of te laat of de baby ligt niet goed/duidelijk van de zijkant
Heb je niet meer foto's mee gekregen Isabo? Ik heb geen idee waar we precies naar kijken op deze foto
Haha, sorry. Ik heb hem al geplaatst in het potty-shot topic. Je kijkt namelijk naar de beentjes in de lucht. Het is echt een foto tussen de beentjes
Dat is erg vroeg, dan kan het nog best een jongetje worden, de NUB is te "lezen" tussen de 12 en 14weken, in week 11 zijn bijna alle NUBs nog meisjes NUBs
Oww oké dat wist ik nog niet. Ik dacht dat t in week 11 begon met veranderen en het dan ook al te zien was. Dank je wel voor je info 👍🏻
Je bent vandaag 11+4 dat betekent dat je dus te vroeg bent voor de nub (al helemaal als de echo eerder dan vandaag is gemaakt).