De nub is tussen de 12-14wkn het beste te bepalen, dus ja het zal dan wel al goed te zien zijn. Mits het kindje er goed voor ligt. Succes!
12 weken echo. Ik weet het geslacht al maar ben benieuwd wat jullie ervan zeggen de echoscopist zei jongen aan de hand vd nub.
Als ik naar de onderste foto kijk zou ik juist duidelijk meisjes nub zeggen en die bovenste jongen maar denk dat die erg vertekend is omdat de rug niet recht ligt. De billetjes liggen heel erg omhoog.
Hoihoi experts 😊 Hier komen een paar foto's van mijn echo bij 12,1 weken. Het is wat vroeg maar ik ben benieuwd, zomaar voor de lol. Omdat ik niet weet waar überhaupt iets op te zien is of waar de baby er goed voor ligt 3 foto's:
Hoi lieve dames! Ik ben heel benieuwd of jullie hierin wat zien! Als ik het goed heb heeft roguli het altijd goed bij mij gehad ben heel benieuwd wat jullie zien!!!
Rogijuli wil je bij mij ook een gokje wagen? Zijn de 3 foto's bovenaan de pagina en vorige pagina. Dankje!
Hoi allemaal! Ik heb vandaag een echo laten maken (12 weken en 2 dagen) en was even zeer benieuwd of iemand er een nub in kan zien? Ik heb zelf echt totaal geen idee waar ik op moet letten om te zien of het een jongetje/meisje is. Alvast bedankt!!!!