Helaas is met 11 weken en 2 dagen staat vrijwel elke nub nog gelijk. Dus geen voorspelling te doen helaas.
Het blijft een voorspelling he . Hier zei Blis bij m'n tweede een meisje en de echoscopiste een jongen 😂😂. En wie is er nu voor opgeleid? Toch zat de echoscopiste er aardig naast 😂😂
Jep. Bij mij zat de echoscopist er ook naast. Moet wel zeggen dat op mijn ene foto ik een jongensnub zie en op de andere een meisje snub.
Klopt, was hier ook.... Ene echo met 12 weken was een meisjes nub en de tweede met 13 leek inderdaad een jongen, haha. Ach, vindt de theorieën altijd wel leuk en leerzaam -. Enige wat uitsluitsel geeft is een potty shot (en dan nog ben ik niet zeker lol) dus dan geeft de geboorte uitsluitsel hahahahaha.
Iemand die hier een uitspraak over durft te doen..? Ben vandaag 12 weken en de echo is van vandaag. Moet m'n banner nog aanpassen. We zijn zo nieuwsgierig!!
Op verzoek van Babii ff wat nubfoto's van jullie beoordeeld Alva = meisje Typfoud = meisje Meris = jongen Lietjuh = meisje Vlinder1992 = geen nub Marieke1610 = geen nub Wevin = jongen Cullen = geen nub Kaat299 = geen nub Koali = te vroeg voor de nub bepaling Kathy31 = te vroeg voor de nub, maar omdat hij al lijkt af te buigen zeg ik voorzichtig een jongen Revas = heb je ook een foto waar het kindje volledig op te zien is? Saffira29 = geen nub Jojoke = meisje Peppa = meisje