Nee, bedoel dat ik er geen nub op kan ontdekken en de foto daardoor onduidelijk is, haha. Sorry voor het vreemd onder woorden brengen . Druk druk overdag .
Hoi! Wat denken jullie mbv de nub wat ons kindje word? Echo gemaakt met 12w3d de echoscopiste vermoedde zelf een meisje.
Hallo dames, Kunnen jullie hier een NUB-je uithalen? Ben zo benieuwd. Wij willen het geslacht wel heel graag weten! Spannend Marievs
Vandaag de combinatietest gehad. M'n zusje appte mij net; "wat zit er tussen de benen". Ik kijken... Dat is toch geen piel? Zal erg groot zijn toch in verhouding, en wie wat het wel is?
[E=Phillys;19162091]Hallo dames, Kunnen jullie hier een NUB-je uithalen? Ben zo benieuwd. Wij willen het geslacht wel heel graag weten! Spannend Marievs [/QUOTE] Zeker phillys. Is het ook. Ben heel benieuwd wat het bij jullie is. Wanneer heb je de geslachtsbepaling? Wanneer ben je uitgerekend?
Die kans is heel aannemelijk, haha. Je moet voor potty shot echt rechtstreeks tussen de benen kijken en dus niet via ruggetje oid. Bovendien ben je pas 12 weken . Met 13 weken was geslacht hier al moeizaam te zien en die van mij had echt een groot raketje hoor .
Eigenlijk vind ik dit nog de leukste methode. Ben nu de filmpjes aan het kijken van de 12w5d echo. Op eentje lijk ik iets te zien van een NUB, maar zeker weten doe ik het niet. Vind het echt lastig te bepalen, maar wel super leuk. Wauw Blis, lees dat je vier zonen hebt! Lijkt me echt geweldig, allemaal van hetzelfde geslacht.
Ja ik las het ja in je onderschrift. Ondanks dat hij op een wolkje is, je blijft mama van hem <3! Dat pakt niemand je af.