Ik ga het toch gewoon vragen ... En dan stop ik ermee hoor. Is hier wel een NUB op te zien, of ligt de baby verkeerd? Bij mn dochter kon ik dit al niet eens doen. Zij lag verkeerd om hihi. Bekijk bijlage 478927
Ik twijfel of het de NUB is, de echo is niet erg duidelijk. Afgaande op dit beeld neig ik naar een meisje
Ik twijfel ook aan de nub hoor. Ik ben al helemaal geen expert. We zien wel over 25w. Super bedankt in ieder geval. Fijne avond.
Dat je het zolang voor jezelf kan houden, super spannend. Kon ik echt niet, hahahaha. Hing bij 13 weken al voor een geslachtsbepaling aan het echoapparaat, lol.
Haha met 13 weken al. Bij mn dochter was het op het laatst okk echt lastig hoor. Heb vaak op het punt gestaan dat ik het wel wilde weten. Maar ik weet nog goed hoe het was met de bevalling. De verassing was zo gaaf. ik vind sie theorieën enzo wel enorm leuk. Zolang ik maar geen bevestiging van een vk heb via een echo. wel gaaf na twee meiden een jongen. Is je zwangerschap nu ook anders?
Mijn NUB heb ik hier al gezet, hoop volgende week te horen of het klopt. Wat denken jullie over deze van mijn beste vriendin?