Grappig (typ net in vorig topic) bij potty shot over de andere echos en me eigen echo toen en dat was deze Hier was iedereen zo zeker van een meisje (uiteindelijk jochie inmiddels al 2 geworden Over 10dgn heeft ze geslachtsbepaling dus laat het dan weten ben zelf ook benieuwd ben zelf niet heel thuis in nub mits het zo duidelijk is hihi
Ik heb vorige week hier een echo foto geplaatst. 2 meiden dachten een jongen, maar eigenlijk te vroeg om te zeggen. Vanochtend met 12+ 2 weer een echo gehad. (vanwege een cyste niet leuk maar wel lekker vaak baby kijken ) Is hier een nub op te zien? volgens mij zie je het door het beentje heen of is dat iets anders?
thanks voor het kijken draakje. Nu weet ik het helemaal niet meer hahaha toch nog even geduld hebben. Heb sterk het gevoel dat het een meisje is, maar op de vorige duidelijkere echo foto staat de nub toch echt iets omhoog. Het is wel met 11 weken, maar dan zou je toch juist eerder een valse meisjesuitslag verwachten? Het is allebei even welkom hoor, maar ik ben zooo nieuwsgierig
Oh al gevonden vind hem daar wel iets omhoog staan idd maar de echo van nu staat die gelijk aan ruggegraat athans zo zie ik het
Pipperdepip, ik zou ook gokken op een meisje. Maar ben zeker geen expert! Ik zie aan het uiteinde een soort vork vorm. Volgens mij valt daar ook iets aan af te lezen. Zou je op moeten zoeken, want weet niet meer of het nou juist j of m is.