4e wondertje; dit is denk al de derde keer dat je de echo's plaatst en er is ook al meerdere malen geantwoord aan je .
Dit is een andere echo van vriendin met 12.5 weken.. Oh niet voor mij.. Voelde me ook aangesproken haha. Vind je altijd beetje streng overkomen
Even serieus he, waarom plaats je nu wederom deze zelfde echo foto's? Een dikke week terug laat je al weten dat jullie nu een meisje verwachten
Hoi Allemaal, Hier is mijn echo van 12 weken. Iemand enig idee? Of is het te onduidelijk? Alvast bedankt!
Ik twijfel even heel sterk of het de nub is die ik zie, maar als het de nub is: jongen Deze echo is wel echt een 12 weken echo of tot de 14 weken?
Het is een echo met 12 weken en 5 dagen van vriendin naar mij. Ik dacht ook jongen. Ze heeft over paar weken geslachtsecho. Ben benieuwd
Dank je wel BLiS! Bij welke denk je dat precies te zien? Bij de eerste foto dacht ik een jongen en bij de tweede een meisje. Hmm had zo graag gewild dat het super duidelijk was. Haha. Nog even geduld vrees ik...
Ohw spannend Blis...ik ben nu 11,3 weken. Binnen 3 weken ontvang ik de nipt uitslag. Hou je op de hoogte