Nub kan pas vanaf 12 weken helaas . Is dit een 12 weken echo? Of is deze van jezelf hihi (vermoed van wel, zie de dooierzak nog).
Hallo dames, Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Is op deze foto de NUB te zien? En zo ja, wat denken jullie? Jongen of meisje? De echo is gemaakt met 13 weken en 2 dagen.
Goedemorgen dames! Ik heb nog een echo van 12 weken en 4 dagen.. Ik denk dat deze wat duidelijker is.
Dankjewel! Ik heb ook vanaf het begin het idee dat het een jongen is. Zal het over een paar weekjes laten weten.
Onze kleine druktemaker lag geen moment stil waardoor er geen goede foto te maken was.. De echo was met 12+2 en ze zei dat ze nog niet kon zeggen wat het is.. Ze had me wel het geslacht laten zien maar ze zei dat het zowel het piemeltje als het clitoris kom zijn er ze er nog niets over kon zeggen omdat het te vroeg was.. Nu denk ik toch zelf echt meer aan een jongetje 💙 Dit is een screenshot van de echo waar je iets tussen de opgetrokken knietjes ziet wat denken jullie?
Hier hebben we het potty shot topic voor. Maar op dit termijn kan je nog geen geslacht zien met deze ligging. Je moet via de billen naar het geslachtsdeel. Overigens lijkt het enorm op de navelstreng!
Ik iemand iets verspellen van mij echo foto? Weet niet of het wel een goeie foto daarvoor is. ( zie profile foto/avatar ) Eigenlijk ging ik voor een nekplooimeting, die niet gelukt is. Volgende week gaan we weer terug. Maar ze wou geen uitspraken doen over het geslacht.