omdat de nub rechtop staat een platte, lange nub met een vorkje aan het uiteinde duidt op een meisje. Een scheve nub op zo'n nub als de jouwe, rechtop dus, duidt een jongen. melissa, als je 12,5 week was zou ik zeggen meisje, maar op deze termijn zijn alle nubs hetzelfde, helaas!
Hoe betrouwbaar is de nub met 12+2? Ik lees op sommige Engelse sites dat ze het met 12 weken nog te vroeg vinden? En duidt een vorkje wel op een meisje? Of zie je die bij jongens ook? Onze beeb had duidelijk een vorkje.
hoeft niet idd, ligt maar net aan de termijn en ligging van de baby en sommige meisjes hebben het idd helemaal niet. Zo klein en dan al zo uniek
Een vorkje duidt niet pertinent op een meisje. Mij is verteld dat de nub bij 12 weken 75% garantie biedt,'mits goed voorspelt uiteraard. Bij jongens zie je veelal weer een bolling erop, maar ook dat zie je niet altijd. Het gaat echt om de stand zeg maar tov de ruggengraat. Kindje moet er natuurlijk wel goed voor liggen .
Aangezien we nog altijd geen bevestiging hebben gekregen, even een 12w echo bovengehaald. Is hier een NUB op te zien?
Meiden zojuist onze nipt uitslag binnen.... Het is gezond vwb de chromosomen!!!! En het is een dochter!!!!!!
Verklaard maar weer dat de nub niet 100% waterdicht is. Even je foto terug gezocht en leek toch overduidelijk een jongensnub! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en de goede uitslag!
Nou echt he!!! Ik heb dagen lang nub foto's bekeken en ging er ook al vanuit dat het een knul werd!!!! Ik heb net meteen een rokje gekocht bij de Hema... Omdat de nub zo duidelijk jongen was begin ik nu aan mezelf te twijfelen....ik heb het toch wel goed verstaan??? Maar ik heb het echt 2x gevraagd en ze zei dochter!! Bizarrrrrr
Behoor jij precies bij die 25% waar het niet klopt. Fijn dat alles goed is en gefeliciteerd met jullie dochter.
Daar kan ik niet omheen hè? Potty shot liet ook een jongetje zien, hoewel we pas over drie weken de geslachtsbepaling hebben. Maar ik kan nu wel vast gaan shoppen zeker?