Ja zeker spannend!! die nieuwsgierigheid ook hahaha. Over 2 weken weer een echo voor een combi test zal het dan weer vragen dan ben ik op 1 dag na 13 weken.
Ja zeker vragen om een nub foto hoor. Hier wilde ze dat gelukkig wel maken . En dat voor een ziekenhuis .
Dank je wel Babi... Neig naar een jongen... Het is een moeilijke he.... Hier zeggen ze 2 meisje en 1 jongen. Dus het is 2 -2 haha
Wij hebben de combi gewoon bij de VK en die zijn altijd op hun aller vriendelijkst Net heeft ze ook nog zo der best gedaan een goeie foto te maken porren moest hoesten maar helaas kleine draakje was gedraaid maja was achteraf toch te vroeg geweest. Ga er zeker om vragen volgende keer en om een foto dan zal ik me hier wel weer laten zien
In het zkh bij mij gelukkig ook. Maar ik ben medisch . Wel fijn dar ze daar dus hun best doen voor een mooie echo! Plaats hem zeker maar hier met de tijd .
Kan je de nub ook met 12 weken zien? Zo ja is er iets te zien op onderstaande echo (sorry beetje scheef gemaakte foto)?