Hoe ver ben je zwanger op deze echo? Laat maar zie t al staan haha. Ik neig naar jongen maar 12 weken is wel vroeg
Kindje lijkt echt jonger.... is t niet kleiner gemeten?? Kindje ligt ook nog eens scheef en is n erg onduidelijke foto...
Hallo! vVanmiddag heb ik een combinatietest laten doen en we kregen foto's mee. Geen idee of het jongen of meisje is. Ik ben nu 12 weken en 5 dagen, misschien nog te vroeg. Kan iemand al wat zien? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig, ik heb het gevoel dat het meisje word en mijn vriend denkt het jongentje..
nub-theorie uitleg en voorbeelden Ik twijfel of wat ik zie een nub is, maar zo ja, dan denk ik meisje
Goedenavond. Een vriendin van mij is zwanger maar zelf nog niet lid van deze pagina vandaar dat ik voor haar deze foto plaats. Maar zouden jullie kunnen vertellen of jullie kunnen zin wat het wordt. Deze echo is gemaakt op 13w5d. Alvast bedankt ook namens m'n vriendin
De betere foto werd zelfs al een potty shot!!!! Ze durfde het nog niet te garanderen, maar zou er raar van opkijken als 't anders blijkt te zijn.... En dat met 13+2!!! Maar ik hou 't nog even stil 😜 ivm mogelijke meelezers
iemand die het geslacht kan zien? mijn gyno gaf een gok maar was het niet zeker (kindje beweegde te veel we hadden niet super mooie echo's )
Zien jullie iets ze wist het niet zeker namelijk wou er niet heel Goed voor liggen ze wist het voor 95 procent ben benieuwd of Jullie iets zien en denken jullie ook een jongentje