Ik heb een kleine druktemaker in mijn buik. Kindje lag dan ook niet stil. Maar ik zie waar het kontje zit een wit streepje zit. Ik vroeg mij af is dat de nubb?
Aah deze is inderdaad lastig haha. Witte is voor zover ik kan beoordelen niet de nub, die ligt iets hoger. Is dit de enige foto die je heb meegekregen? En hoe ver was je hier? Wel leuk zo'n druktemaker
Gisteren de 20 weken echo gehad en wil jullie even laten weten dat wij een zoon krijgen!! De meesten dachten een meisje maar m'n vermoedens zijn nu echt bevestigd
Ik was hier 13 weken en 3 dagen. Ja zo druktemaker is leuk, maar het levert geen mooie echo plaatjes op. Bovenste echo 10 weken en 1 dag. Echo daaronder 11 weken en 1 dag.
Dan ga ik voor een meisje, maar niet overtuigd. Zie dat je een lange weg heb moeten afleggen voor deze zwangerschap. Nog gefeliciteerd, heel bijzonder
Ja heel bijzonder en onwerkelijk dat er een mini mensje in de buik zit! Mijn gevoel zegt ook een meisje. Nog 25 weken wachten
Ik durf helaas niets te zeggen over de nub. Wat bijzonder dat je het in het midden laat tot de geboorte haha zou ik nooit kunnen.. goede zwangerschap gewenst!
Ja ik vind het niet belangrijk. Allebei is zo welkom! Voor beide een rijtje met namen. Babykamer gaat ook leuk worden. Kan allern niet de meubels vinden die ik wil haha. En heb al veel unisex kleding.
Toch hier proberen. Ik dacht geen nub te kunnen zien op de echo van ons kindje, maar ik zie hier foto's voorbij komen waarvan ik denk: "huh??? Hoe kun je daar iets in zien!" En toch kunnen jullie het dan beoordelen. Zo knap! Wat denken jullie bij deze echo? (11+5)
Leuk hoor, ik wist bij m'n zoontje ook het geslacht niet. Nu over een week uitgerekend en weer een verrassing. Ik vind het wel echt heel moeilijk en ben zo nieuwsgierig maar het heeft zo iets bijzonders om er bij de geboorte pas achter te komen.
Aah sorry ik zie ook geen nub en het is ook iets te vroeg voor een goede beoordeling. Heb je je foto al in de skull theorie topic gezet? Wellicht durven ze daar een gokje te wagen!