Met die termijn ben je helaas nog te vroeg. Nu staat de nub in meisjes stand maar dat is bijna altijd zo voor 12 weken
Bedankt @Kipsate en @Bubbels84 Jammer dar ik net te vroeg ben, nog een echo zit er ws niet in op korte termijn. Verklaart wel waarom de nub van m’n zoon met dezelfde termijn niet klopte!
Mijn kleintje! Nog 1,5 week wachten dan weten we het. Mijn gevoel zegt al weken meisje, maar als ik de echo’s bekijk zie ik toch echt een beetje een jongensnubje
Bij allebei vrij duidelijk een jongensnub. Mijn gevoel zat er altijd naast dus die 75% van de nub geeft toch meer zekerheid
Hihi mijn gevoel heeft me ook al eerder in de steek gelaten Ben benieuwd naar volgende week! Ik dacht zelf namelijk ook duidelijk een jongetje te zien maar een vriendin van mij vond de ene foto een jongen en op de andere foto n meisje haha Maar leuk jullie blik op de echo!
Nou ik kon de spanning niet meer aan en we hebben de geslachtsecho een weekje vervroegd! En de nub-theorie gaat dus niet op voor mij..mijn gevoel was juist! It’s a Girl!!!!! Toch bedankt voor de gokjes. (Ik zag zelf ook een jongensnubje)