Vandaag een speciale echo gehad voor de NUB bepaling. Waar onze VK met 10 weken nog doodleuk zei, het word een jongen (terwijl het dan niet te zien is) zei deze echoscopiste met 20 jaar ervaring dat dit duidelijk een meisje is. Geweldig! Na 2 jongens mogen we een dochter verwelkomen in ons gezin.
Nog iemand die misschien bij mijn echo's iets kan zien? Ik vind het leuk om te kijken of iedereen hetzelfde denkt!
Ik zie helaas geen nub en ben dan ook benieuwd waar Daisy hem ziet want er steekt geen nub uit. De pottyshot is totaal niet betrouwbaar omdat hetgeen je zag uitsteken dus de nub was en niet de piemel . Ik zou de foto eens plaatsen in het skulltheorie topic . En dan met name foto 2 omdat daar het hoofdje goed te zien is
Oei op basis van deze foto durf ik geen duidelijkheid te geven. Het kindje ligt te erg in een kommetje en het beeld in dat gedeelte is erg rommelig (ook navelstreng enzo). Maar ik ga er vanuit dat de echoscopiste ook meerdere nub beelden heeft gezien en daarop haar bevinding heeft uitgesproken
Hi RoGiJuLi, dankje voor je reactie! Ik heb hem ook al het skull topic gezet, daar denkt ook iemand een jongen. Ben erg benieuwd, jammer dat ik geen fatsoenlijke NUB foto heb! Ik weet het waarschijnlijk volgende week, dus ik moet niet meer zo lang wachten. Dat kan ik nog net volhouden
Hoezo weet je het volgende week?? Je bent dan nog steeds enorm vroeg voor een geslachtsbepaling. Of heb je een nipt test laten doen?
Ja, ik heb een NIPT test laten doen, en ik kreeg te horen dat het geslacht ook automatisch wordt gerapporteerd. Uiteraard zijn de resultaten ivm afwijkingen het belangrijkst, maar het geslacht is toch ook best spannend
Nou al eigenwijs *zucht* heb ook filmpje ga eens kijken of eigenwijsje daar wel wat laat zien ... Lag ook lekker onderste boven zeg maar , we weten iedergeval dat de ruggengraat er goed uitzag hahahha