Ik ga wel naar de gynaecoloog in België, en de test wordt dus ook daar gedaan. In België weet je standaard het geslacht bij de NIPT, maar misschien is het in Nederland anders...
Sorry, daar ben ik weer. Ik heb de foto toch beter gekeken, en is de gedeelte wat omcirkeld is niet de nub? Ik meen een hamburgertje te zien, dus een meisje . Zie jij het ook? Haha
Nee dat is absoluut niet de nub. En een hamburgertje zien is onmogelijk met 10 weken aangezien die NA de nub pas ontstaat dus vanaf de 14e week. En een hamburgeetje zie he dan pas dmv een pottyshot en geen zijligging. Je bent op deze echo van 10 weken echt veeeel te vroeg voor een geslachtsbepaling. Op welke manier dan ook (nub of geslachtsdeel).
Als de hamburger pas vanaf 14 weken is, hoe doen ze dan geslachtsbepalingen met 13 weken? Dacht dat dat dus ook om de hamburger enzo ging, anders is 't toch gewoon een nubgok?
Idd ook door de stand vd nub en dan zie vaak horizontale streepjes op de plek vd nub (met pottyshot). Des te verder tegen de 14 weken aan des te sneller zue je een hamburger (dus eerder bij 13+6 dan bij 13+4) Dat is de reden waarom ik (mijn mening dus ), een geslachtsbepaling voor de 14 weken niet betrouwbaar vind
Ik zal even een berichtje hier plaatsen als we de pretecho gehad hebben over `n week of 3, ben echt benieuwd of het klopt!