Bedankt voor het kijken! over twee weken weten we het en zal ik uiteraard hier ook bekend maken hihi!
Dank jullie wel dames! 10 maart hebben we de geslachtsbepaling. Ik hou jullie op de hoogte Ben zo benieuwd!
Ooo blijft zo spannend!met 13 weken weer n uitgebreide echo!hoor van meerere. Dat ze denken n jongen.verloskundige denk weer n meisje.denk ze .vermoede .Maar over anderhalf week .plaats ik de nieuwe echo er weer op .
Gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje ! Ik had hem fout, maar gaf al aan dat hij idd lastig was haha
Dankjewel! Je was niet de enige! Ik heb 'm op een speciale nub-facebookpagina en een nub-forum ook laten zien, en ruim 85% van de mensen zeiden dat het een jongetje zou zijn. Ik ging daar dus al helemaal vanuit, en was dan ook compleet verrast gisteren!
He dames, Ik vind het nog steeds een beetje lastig hoe dat proces van NUB naar volgroeid geslachtsdeel precies gaat. Vanaf 12 weken is er een NUB zichtbaar. Als 'ie overeind staat is het waarschijnlijk een jongen, anders een meisje. Vanaf wanneer wordt dat echt een piemeltje? En vanaf wanneer herken je dat als piemeltje op de echo? Hoe snel gaat dat? En dan nog een vraag: als de baby een duidelijk overeindstaande NUB heeft met 12 weken, zou je dan niet tussen de beentjes (pottyshot) iets moeten kunnen zien? Ik lees overal namelijk dat een pottyshot van 12/13 weken nog niks zegt. Waar is die NUB dan als die wel overeind staat? Ik hoop dat jullie mij volgen Bedankt voor het meedenken! Binnenkort geslachtsbepaling hihi
Tussen de 12 en 14 weken ontwikkelt het geslacht zich. Bij een jongen zal de nub omhoog gaan staan en bij een meisje loopt deze gelijk aan de ruggengraat. Bij een pottyshot zal je dus altijd een uitsteeksel zien (de nub) echter is alleen met een zijaanzicht te zien of deze omhoog staat. Hoe verder naar de 14 weken hoe duidelijker de nub is en hoe meer je kan zien van het geslacht. In theorie zou je vanaf 14 weken een geslachtsbepaling kunnen doen (sommige doen het al vanaf 13 weken). Misschien kunnen anderen aanvullen/verbeteren, ik ben ook maar een leek