Ik heb geen pottyshot gekregen, dus denk aan de hand van de NUB. Klopt dat? Is die met 14 weken nog te zien? En zien jullie er ook een jongen in? Ik heb er geen verstand van
Nee ik zie hier geen jongensgeslacht in. Ik zou toch echt vragen om een echo foto van tussen de benen. Op basis vd nub zou het meer een meisje zijn want het streep (als dat de nub nog is) loopt minder dan 30% omhoog tov de ruggegraat. De echoschopiste heeft ws ook vanuit de potty shot gekeken en zag toen duidelijk het geslacht neem ik aan. Was dit een geslachtspretecho of een gewone vk/gyn controle?
Hmmm.. deze had ik niet verwacht Ze zei bij dit beeld; we zien hier duidelijk iets omhoogsteken dus een jongen. Het was een geslachtspretecho. Ze heeft wel geprobeerd om tussen de benen te kijken maar die waren gekruist. Ze heeft zelf echt geen twijfel laten horen.. Hahaha, dat zou over een paar weken toch wat zijn
Ik vind dit met exact 14 weken echt een supergevaarlijke uitspraak. Ik zou terugbellen en zeggen dat je zelf enorm twijfelt en je geeneens een (pottyshot) foto hebt gekregen waar het geslacht duidelijk op staat.
Heb ik toen ook gedaan. Ik zag het zelf ook niet duidelijk en ook geen pottyshot gekregen maar een vage foto van bovenaf. Mocht 1,5 week later terugkomen en toen had ik een duidelijk beeld, mooie pottyshot en extra materiaal gekregen. Het was de 2e keer ook een andere echoscopiste
Yes exact! Volgens de meting die dag 14,1 maar de termijnecho ervoor 14.0. Spannend!! Heb een dochtertje dus zou wel heel leuk zijn van beide een ♡
Thx kipsaté! We wachten het rustig af! Wel heel leuk om jullie voorspelling te vernemen! Ik laat jullie weten wanneer wij de geslachsbepaling hebben gehad!
Hi vandaag echo gehad met 13 weken .en ze zegt 95 procent n jongen. Zou t dan echt n jongen zijn?en blijven haha.twijfel gewoon.
Een echo met 12 weken! Ik heb werkelijk geen idee en de VK deed er geen uitspraak over. Valt er iets te zien uberhaupt?