Hey dames Willen jullie misschien kijken of er een nub zichtbaar is? Ik weet dat t nog te kort is, 11.2 weken.
Hoi, iemand een nub expert? Vandaag met 12 weken en 2 dagen. de navelstreng zat in de weg en verloskundige twijfelde,maar ze vond dit op een uitsteeksel lijken. Kan het met 12 weken en 2 dagen al zo omhoog staan.van onder gezien vond ze het wel plat lijken. iemand ervaring met jongens nub? Bekijk bijlage 518561
Hij staat wel iets omhoog.. Maar zou het echt niet durven te zeggen. Spannend hoor! Zou wel leuk zijn na drie mannen!
Hooi meiden, Ik zou nog even laten weten wat het geslacht is! Gisteren een echo gehad met 13+2 en toevallig ook een mooi nub plaatje er bij gekregen! Wij krijgen een dochter!! zo leuk na 2 jongens! Vorige echo die ik hier liet zien was met 11+6! een beetje vroeg dus! Xx
Bekijk bijlage 518605 Zou bij het rode pijltje de nub kunnen zijn en de lange uitsteeksel de navelstreng?
Weer echo gehad, maar 1 plaatje meegekregen en denk dat het weer niet te zien is, maar probeer het toch, bedankt voor het kijken!