Rond deze tijd is een piemeltje zo klein en bezig met ontwikkelen dat je het eigenlijk niet kunt zien. Ze hebben rond deze tijd een NUB (een uitsteekseltje) dat op een bepaalde manier staat. En de manier waarop hij staat zegt of het een jongen of meisje is. Maar het blijft een theorie, en is dus niet 100% zeker
Ok.... is dit dan de nub of is dit meer navelstreng? Ben gewoon benieuwd hoe ik moet kijken sorry voor al m'n gevraag haha
Ik vind dat het er uitziet als een nub en hij staat in de meisjesstand. Ik gok daarom dus een meisje (disclaimer: ik doe dit voor de fun, ik ben geen expert, dit is dus geen officiele geslachtsbepaling! )
Baby A. vind ik een stuk lastiger om te zien trouwens. Ik kan geen duidelijk NUB ontdekken maar ik gok ook een meisje!
Ohhhh ok dus t heeft te maken met in welke stand het uitsteekseltje staat... fijn dat je mij wat meer info geeft. Weet dat dit niet officieel is hoor maar gewoon voor de leuk😊 Heb je achteraf vaak reacties gehad over of je t goed had??
Nou ik doe dit pas sinds 2 weken, haha. Ik heb mijzelf ingelezen en ben het daarna gewoon gaan proberen. Tot nu toe ben ik het elke keer eens met de ervaringsdeskundigen hier (Kimmiej89, BliS, Jeda80 en Jinky) dus volgens mij doe ik het aardig
Woow ervaringsdeskundige.. bedankt voel me vereerd maar ik doe het ook er maar bij 😊 Ben net zo begonnen als jij 😉 En je doet het zeker goed!
Nou Shampoo de ervaringsdeskundige is het met je eens. Zal het wel laten weten want ik weet het de 16e. Als er meer mensen zijn die hun licht erop willen laten schijnen graag 😊😊
Dit zou een jongetje kunnen zijn,maar nub is niet duidelijk te zien. Toch ga ik gokken op een jongen en meisje
Oh sorry niet op gelet! Was bij de echo 11.2 weken. Ook nog wat vroeg zeker? Mijn banne klopte niet met de uitgerekende datum nog
Mijn gevoel zegt ook jongen meisje maar die vrouw van de echo zei gisteren 2 uitsteeksels te zien.... klopt dus totaal niet met m'n gevoel🙈🙈 16 december weten we het zeker😍