Vorige week geslachtsbepalende echo gehad. De echoscopiste was 99% zeker dat het een meisje is. 100% zeggen ze denk ik nooit. Ook zei ze erbij dat als ze had getwijfeld we nog een keer terug hadden mogen komen. Dat was nu dus niet nodig. Maar zien jullie ook duidelijk een meisje??? Bekijk bijlage 150078
http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/onderzoeken-echos/148839d1304672829-wanneer-pretecho-laten-doen-image8.jpg zo zag t er bij de jongste uit en t is n jongentje dus denk wel dat t n meisje is hoor
hihi echt wel Bij mijn zoontje zagen de echo's er heeeeeeeeeel anders uit En bij mijn dochter precies zo Gefeliciteerd !!
Jeetje, bedankt voor de vele reacties! Nou, dan kunnen we nu echt aan de meisjes-shopping beginnen, haha.
Veel plezier met shoppen. Voor meisjes heb je veel meer keuze als voor jongens. (uiteraard is een jongetje ook hardstikke leuk) maar meisjes hebben zoveel fratsen, kleding, sieraden, haarfrutsels ik weet niet wat ik moet kopen en wat ik moet laten ligeen wanneer ik in de winkel ben