Ik heb nog wel andere echofoto's, maar niet van week 20. Misschien kan je het op de volgende foto zien (Week 13) ???, en anders kan je meer echofoto's vinden in mijn fotoalbum, ik krijg ze namelijk niet in mijn bericht gekopieerd. Bekijk bijlage 83829 Alvast bedankt voor de genomen moeite, ik hoor het graag
Wauw wat gaaf dat je dat kunt zien Zal eens kijken of ik nog wat andere foto's up kan loaden. Want met 1-1 kan ik natuurlijk nog niets Dank je wel voor het kijken. Super leuk!
hoi meiden, wat denken jullie dat het is een jongen of meisje?? ik heb zelf heel sterk het gevoel jongen hihi. bedankt naomi
Als ik de echo zo zie denk ik een meisje, maar de echo heb je gedraaid op de foto gezet! Kan je hem ook recht fotograveren ???
is deze beter?? een meisje oww dat zou wel leuk zijn!! gezin van mn vriend bestaat nl uit 4 jongens en enigste kleinkind is ook een jongen hihi
12 of 12.1 weken was ik toen nou over 5 weken laat ik zeker weten of je gelijk hebt of niet, bedankt!
Hoi AstridDi, Je had op basis van mijn echo foto een meisje voorspeld waarvoor dank. Maar zou je op deze foto nog steeds een meisje zeggen? Overigens ben ik 11.5 weken dus misschien dat de NUB nog wijzigt? Bedankt! Bekijk bijlage 83944
Ik dacht bij deze foto inderdaad zelf ook een jongen, maar op de andere foto die Astrid heeft beoordeelt staat de NUB wel gelijk aan de ruggengraat. Maar misschien komt dit omdat ik nog niet exact 12 weken ben hier en het dus nog geen definitieve stand heeft ingenomen. Bedankt voor het kijken in ieder geval.
Hai ladies, Ik heb afgelopen maandag geslachtsbepaling gehad en het was niet te zien.... Maar zat net de dvd te kijken en heb een groot vermoeden en heb er ff een foto van genomen. Misschien dat ie niet erg duidelijk is... maar jullie ook een idee?
@Guusje, een meisje heeft normaal 3 streepjes, maar bij jou zie ik 2 overdwarse streepjes. Nu weet ik van mijn 2e dochter dat ze ook 2 overdwarse streepjes had, dus het zou goed een meisje kunnen zijn. Maar dat kunnen net zo goed balletjes zijn! Ik vind het moeilijk hoor....Ik hou het op een jongen! @Renate, ik ga zo voor je kijken!