zow mamavan5.. dat is zeker niet te missen dat het een jongen is !! wauw dat is echt heel mooi duidelijk. maar zoals je al zegt je weet maar nooit.. op een amerikaans forum hadde ze een gedeelte over NUB die een bepaalt geslacht zouden moeten zijn maar toch een andere geslacht bleek te zijn. veel plezier vanmiddag!
Hoi, Nou nou het is een meisje hahahaha we waren echt stomverbaasd maar het kan niet meer missen. Ze heeft echt wel 10 x gekeken maar het is echt een meisje.
wauw haha dat had ik echt niet verwacht en jullie ook zeker niet zo te merken aan je reactie gefeliciteerd met jullie kleine meid!
Nee ze zegt willen jullie weten wat het wordt dus hij zegt joh weten we al dus die echo van de bub laten zien mmm zegt dat is de navelstreng oh oke. Ze ging meteen kijken en zag het al meteen ik zei ja joh het is gewoon een meid en begon te lachen hij was even in shok hahaha geweldig. Maar ben vooral superblij dat alles goed is met de kleine.
Ookal zeiden jullie dat mijn foto niet goed was, sommige hebben toch een gokje gedaan op jongetje en het is inderdaad een jongetje!
Hoi meiden, Ik heb al een keer eerder geplaatst maar nu moet ik morgen voor een geslachtsecho, en nu leek het mij leuk als jullie een gok willen doen zodat ik morgen kan komen vertellen of het ook zo is.
thirza.. weet niet of ik de nub zie.. als ik m wel zie gok ik op een meisje. zit namelijk te twijfelen of t kontje niet iets weggedraaid is
heejj meiden nou vandaag de geslachtsbepaling gehad en dayenne was de enige die het goed had we krijgen een meisje.. de echo foto van de NUB was ook iets te vroeg dus hij had gerust wat meer naar beneden kunnen staan in die paar dagen erna. @thirza.. ik ga met de rest van de meiden mee.. ik denk ook een meisje @mamavanyuna.. ook bij jou ga ik met de rest mee en denk dus ook een jongen. liefs xx
Wat een leuk topic! Ik ben ook heel benieuwd of er op de foto wat te zien is... Ben hier trouwens 13+2.
Hallo, Met bewondering heb ik (niet alles hoor) dit topic gelezen, ik had hier nog nooit van gehoord. Nu was ik benieuwd of iemand iets van mijn echo's kan zeggen. Op de echo is het kindje 13w1d oud. Helaas zagen we bij deze echo dat het hartje niet meer klopte, en weten we dus ook niet of het een jongetje of meisje was. Nu weet ik dat ik nooit geen zekerheid krijg hierover (ook nadat het geboren is, konden we het niet zien) maar ik was toch nieuwschierig of iemand hier iets van zou kunnen zeggen. Dit is één van de 4 echo's die ik heb, maar ben bang dat het kindje niet goed ligt, maar kan zelf ook niet goed hoe het ligt. Alvast bedankt voor de moeite.
hoi petra.. het kindje licht een beetje naar ons toegedraaid dus de NUB is helaas niet zichtbaar.. zou je de andere 3 echo foto's misschien kunnen plaatsen? misschien dat er op 1 echo wel iets te zien is..' vreselijk dat jullie zo mooi klein mensje hebben moeten verliezen.
Hoi Marijee, Bedankt voor je bericht. Ik ben bang dat de andere foto's niet beter zijn. Ze staan in mijn album, dat is dan toch voor jullie te zien in mijn profiel? Bedankt voor het kijken in ieder geval.