hoi petra.. wij kunnen indd de foto's zien als ze in je album staan en zoals je zelf al zei zijn deze foto's indd ook niet geschikt voor een NUB bepaling.. misschien dat 1 van de experts wat kan zien maar ik helaas niet. liefs xx
Bedankt en toch bedankt voor het kijken. Niet dat het voor ons iets uitmaakt of het een jongetje of meisje was, maar toch. liefs Petra
Hoi meiden, ik heb week of 8 geleden mijn 12 wk echo hier neer gezet en daar kwam een meid uit. Zoals jullie aan de tekst bij mijn banner kunnen zien, verwachten we nu een knulletje. De verrassing was zeer groot, want ik was er helemaal van overtuigd (een gevoel wat ik ook bij mijn dochter had) dat we weer een meisje zouden krijgen. Maar we zijn dolgelukkig met onze knul!
Hoi, enkele weken geleden heb ik de nekplooimeting gehad (12w3d). We wilden eigenlijk niet weten wat het zou worden, maar nu wil ik dat toch. Dus nu is mijn vraag of er even naar de foto gekeken kan worden. Alvast bedankt! Bekijk bijlage 85420
Als ik zelf nog eens heel goed kijk denk ik toch een jongen, maar ben benieuwd wat jullie denken... x
@xme2youx.. als het de NUB is dat ik zie denk ik indd ook een jongetje.. je ziet net niet de billetjes goed genoeg om te kunnen zien of het de NUB is..
Hoi Marijee en anderen, Op de vorige bladzijde heb ik ook een foto geplaatst (boven die van Petra). Zou iemand daar misschien ook even naar kunnen kijken? Ben namelijk helemaal niet nieuwsgierig . Alvast bedankt! xme2youx, ik heb ook even naar jouw foto gekeken, maar weet er weinig van en zie het dus echt niet...
@ Iedereen: Sorry dat ik even niet gereageerd heb, heb het ontzettend druk met de voorbereidingen van mijn huwelijk 3 augustus. Zodra ik weer wat meer tijd heb zal ik weer actief beoordelingen gaan geven. @ Dayenne, sorry dat ik je in de steek laat momenteel, je verwijst iedereen naar mij en ik reageer niet. Sorry sorry sorry!!!
@xme2youx ik dacht ook gelijk een jongetje te zien! @Meidenhuis, meid dat geeft toch helemaal niks joh! Je hebt het hartstikke druk, heel begrijpelijk hoor!
@emme.. sorry ik heb echt over je foto heen gekeken. als het de NUB is dat ik zie dan word het een meisje.. ik ben geen expert en ben nog aan het leren zeg maar haha
@xme2youx.. ik heb jou foto even bewerkt.. de lange rode lijn is hoe het ruggengraatje loopt en de kleine rode lijn hoe de Nub staat. je ziet een hoek van 30% of meer dus daarom een jongetje. Bekijk bijlage 85505
Bedankt! Ben heel benieuwd of het dan idd de NUB is. Uit nieuwsgierigheid ben ik nu ook een beetje met alle echo's en voorspellingen aan het meekijken, maar moet zeggen dat het nog best lastig is...
hey meiden! wat een leuke topic! en zoals velen ben ik ook erg nieuwschierig of jullie het kunnen zien wat wij krijgen.. alvast bedankt voor het kijken! liefs nance