het is indd best lastig.. je kan al snel een ander uitsteekseltje zien voor de NUB vandaar dat ik er ook steeds bijzet "ALS het de nub is die ik zie" haha misschien dat dayenne ook even wil kijken?? ik zal zo jou foto bewerken wat ik denk dat de nub is dan kan zei misschien kijken of het kan kloppeb.
oja ik ben daar 11wk en 1 dag zwanger.. ik heb er nog eentje waar ik 13wk en 4 dagen zwanger..misschien is die duidelijker? al ligt ons kindje daarop wel andersom..
@xnancex1.. sorry ik durf geen uitspraak te doen.. door jou eerste foto van 11 weken nijg ik naar een jongen maar omdat ik het niet duidelijk kan zien durf ik geen uitspraak te doen en de 2e echo foto zie ik helemaal geen NUB.. misschien dat 1 van de andere meiden het kan zien
Xnancex1, je eerste foto is te vroeg om de NUB te bepalen, en je 2e foto is geen goede NUB foto. Sorry!!
Ik denk dat je niet het goede streepje hebt, omdat deze iets te ver in de buik loopt. Het streepje daar rechtsonder is volgens mij de NUB.
Haha ja het is moeilijk te zien he! Ja, het zal dan inderdaad een meisje zijn. Maar ik twijfel of de NUB uberhaupt wel zichtbaar is, omdat een deel van de billetjes niet zichtbaar is.
jij was de enige die het bij mij goed had dus hoe moeilijk het soms ook is om te zien je bent er wel goed in haha
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig geworden. Deze echo is gemaakt met 12 wkn en 3 dgn tijdens de nekplooimeting. 5 augustus hebben we pas de 20 wkn echo en kunnen we pas weten wat het wordt.... Maar we kunnen nu al niet wachten Ik ben benieuwd wat jullie voorspelling zijn. Ik hoop dat ie groot genoeg is, krijg hem op 1 of andere manier niet vergroot.
@Rosa Canina: Nu als het goed is wel maar ik vrees dat je hier niet veel mee kunt..... Ohhh, volgens mij is het toch gelukt! Succes!
Nogmaals bedankt voor het kijken meiden! Over een maandje zullen we het hopelijk weten en dan zet ik het nog wel even hier neer (blijf ondertussen meelezen, want het is echt een leuk topic...)
@xme2youx: Hihi, ik ben benieuwd. Zal het zo aan mijn mannetje laten zien. Hij, en eigenlijk iedereen om ons heen, zegt een jongen. Ik vind dit al spannend, jullie voorspellingen... Ik ben benieuwd wat de andere zeggen.
...... Zijn er nog mensen die een voorspelling kunnen doen adhv mijn echo hier boven.............? Thnx
@All, ik heb de afgelopen 2 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat de kleine een groeiachterstand heeft. Ik ben nu thuis en heb volledige rust voorgeschreven gekregen. Binnen nu en 3 weken zal onze meid gehaald worden. Ik zal tot die tijd hier niet veel aanwezig zijn, omdat ik me wil concentreren op mijn kleine meid die even een groei-inhaalslag moet doen! Sorry