Ik had hier mijn echo foto's ± 7 weken geleden neer gezet van onze tweeling en ik wou even zeggen dat jullie het goed hebben!!!! We krijgen een jongen en een meisje!!!
Hoi meiden, Wij wachten in spanning op de vlokkentest uitslag.. Duurt nog even helaas, daarom even wat afleiding: Wat denken jullie boy or a girl?
Volgens mij een jongetje maar ben er niet echt zeker van hoor!! Waarom een vlokketest als ik vragen mag?
Je eerste foto is t best ervoor! Phoe spannende dagen voor je wanneer hoor je de uitslag? Iig veel sterkte met wachten!!
Dank je wel, nog 2 weken geduld. De 1e foto het beste.... ik ben benieuwd... Zit ook een beetje te googlen op NUB, maar je moet er wel een erg scherp oog voor hebben hihi.. en ervaring!!!!!! *weet nu waar ik op moet letten, en op deze foto zie je het NUB'je het duidelijkst!*
Wat grappig, op het Amerikaanse forum net mijn laatste plaatje gepost en allemaal gaan ze voor een meisje .... Maakt mij niets uit, als het maar gezond is natuurlijk... Klinkt cliche maar wachten op een uitslag ga je wel zulke uitspraken doen .. Maar leuk dit, even wat afleiding!
Nou dames heb nu zelf mn termijn echo gehad. maar vind het een beetje een onduidelijke foto maar denk zelf nog steeds nog meisje Op de echo had je even een duidelijk stukje zeg maar. Zien jullie iets of is het een beentje? Al lagen de beentjes gelijk na deze afdruk over elkaar. Bekijk bijlage 87437
@s1986.. ik zie 2 dingetjes wat de NUB zou kunnen zijn.. de 1 zegt een meisje en de ander een jongen dus ik durf geen uitspraak te doen sorry.. hopelijk zien de experts er iets meer in.
@s1986, dit is helaas geen goede ligging om de NUB te zien. Je beebje ligt een beetje scheef haha. Sorry!
Nee dat dacht ik ook al. Toen ze dat ding erin stopte lag hij/zij goed en toen ze drukte draaide ze al weg. Tenminste ik denk een ze dacht het te zien aan die nub toen. Maar misschien hebben we nog 1 kansje!! Volgende week weer een echo ivm dat hematoom. Dus hopen dat dat n goeie word Toch bedankt weer.