kan iemand van de nub experts misschien iets in mijn echo zien? hij is met 12 weken gemaakt, ik weet niet of dat te vroeg is om iets te zien of niet
Irisje zou je ook eens naar die van mij willen kijken ? Echo is van 12 weken en 4 dagen. alvast bedankt !
@GLIMWORM.. sorry de foto is echt veel te onduidelijk. je kan het ruggegraatje niet zien waardoor je sowieso geen nub bepaling kan doen. @marjolein.. een meisje!
Hallo NUB-experts... Ik heb n echo laten maken afgelopen maandag. Mijn partner is er sterk van overtuigd dat t n meisje is. IETS in mij zegt ook dat t n meisje wordt MAAR weet niet of dat mijn gevoel is óf mijn hart is die dit uitspreekt. Graag jullie mening. Dit is de echo... Laat t mij zo snel mogelijk weten als dit mogelijk is! Ben zeer benieuwd!!!
@glimworm Hij is idd te onduidelijk @marjolein Meisje!! @miranda de nub kan je zien van de 12e tot de 14e week. Daarna niet meer dus toch even wachten tot de 20weken echo dan.
s1986... jammer! Ik had nog n echo liggen van eerder in de zwangerschap maar mijn kinders zijn boven geweest en nu kan ik t dus niet vinden. Baal baal baal! Ik wacht wel op de 12 weken echo! Hopelijk kunnen jullie t dan wel goed zien. Waarom kan dat eigenlijk maar n bepaalde tijd? Hoe werkt dit dan?
He meiden, Ik ben erg benieuwd of jullie hier wat van kunnen maken. Echo's zijn van 14+1 . 1 gewone en 1 x 3d(verassing van echoscopiste)
14 Plus echt te ver zelf zie ik m niet ook. Maar vanaf 14 weken is het niet echt betrouwbaar meer. Wel een leuke verassing dat je 3d als kado kreeg
ik weet niet hoe het allemaal werkt maar ik heb eergisteren mijn echo gehad en vroeg me af of dat jullie iets konden zien..
Goede middag dames, Heb afgelopen woensdag een echo gehad met 13w4d kan iemand zien wat het word????zelf zie ik helemaal niets hahahaha liefs Es
@lennylen hier kunnen we niks mee helaas @madelief Sorry kan geen nub ontdekken. Ook ligt hij/zij te ver gedraaid.
jammer dacht het zelf wel hoor!Kun je mij mischien vertellen hoe 'het' ligt want daar kom ik ook niet zo uit......
s1986: ach dat's jammer...wist niet precies hoe je foto eruit zou moeten zien. toch bedankt voor het kijken. voorlopig krijgen wij geen ehco's meer dit was de termijn echo van 9 weken 2 dagen. nogmaals bedankt! dan maar op de pretecho wachten